patak
Служба по роботі з клієнтами

Представники клієнтської служби Toyota завжди тримають зворотний зв’язок з клієнтами після продажу автомобіля, завжди готові прийти на допомогу та знайти вихід з найскладніших ситуацій.

Однією з переваг купівлі автомобіля в офіційній дилерській мережі Тойота є клієнтська служба компанії.

Світова практика роботи клієнтських служб Toyota була впроваджена в Україні 2005 року. На разі у кожному дилерському центрі Toyota по всій Україні працюють представники цієї служби. Загалом в офіційних дилерських центрах працює 33 фахівця по роботі з клієнтами, які у своїй діяльності опираються не лише на досвід роботи клієнтської служби офіційного дистриб’ютора ПІІ «Тойота-Україна», а й на багаторічний досвід роботи «Тойота Мотор Європа».

Основні напрямки діяльності клієнтської служби:

  • робота з побажаннями та претензіями клієнтів;
  • дослідження рівня задоволеності клієнтів;
  • підтримка роботи служби допомоги в дорозі Toyota Assistance та Toyota Assistance Plus.

Файли для завантаження:

Якщо у вас виникла необхідність поділитися своїми побажаннями та пропозиціями щодо покращення роботи нашого дилерського центру залиште повідомлення через форму зворотного зв’язку.

Форма зворотнього зв'язку
Як із вами зручніше зв'язатися?
!
До порівняння можна додати лише 3 автомобіля